Szállítási feltételek

  • A megrendelt termékeket az Eladó futárszolgálat közreműködésével a Partner által megadott címre kiszállítja, illetve azok az Eladó székhelyén személyesen, előre egyeztetett időpontban átvehetőek. Az Üzemeltető nem tart fenn ügyfélszolgálatot, a személyes átvétel esetén minden esetben szükséges előzetesen időpontot egyeztetni. Személyes átvétel esetén a csomagot az Üzemeltető megbízottja adja át a Partnernek. Személyes átvétel esetén az átvétel legkorábbi és legkésőbbi időpontjáról (amely időpontig az Eladó vállalja a megrendelt termékek készleten tartását), valamint az Eladó napközbeni elérhetőségének időpontjáról az Eladó a megrendelést visszaigazoló telefonos egyeztetés alkalmával tájékoztatja a Partnert. Az Eladó üzlethelyiséget és ügyfélszolgálatot nem tart fenn.
  •  A futárszolgálat közreműködésével kiszállított rendeléseket a Webáruház általában 1-10 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.
  •  A Partner köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag és a termék sértetlenségét, darabszámát ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. Mennyiségi hiány vagy sérült csomagolás, termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában a Webáruház semmilyen mennyiségi vagy sérüléssel kapcsolatos reklamációt nem fogad el, ez alól kivétel, ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.
  •  Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A kiszállítás munkanaponként 9-17 óra között történik. A vásárló köteles olyan szállítási címet megadni, ahol a fenti időintervallumban elérhető. A sikertelen kiszállítást követően az Üzemeltető a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli.
  • A futárszolgálat közreműködésével történő kiszállítás esetén a Partner a termékek vételárán felül a kiszállítási díjat is köteles megfizetni. Az adott megrendelés után fizetendő kiszállítási díj összege mindig a konkrét megrendelésnél kerül feltüntetésre.
  • A termék vételárának és szállítási költségének kifizetése „utánvéttel” vagy személyes átvétel esetén készpénzes fizetéssel történik. Utánvét esetén a futár kizárólag készpénzt fogad el.
  • A kiszállítást a GLS Futárszolgálat végzi.

 

Vissza az előző oldalra